2016. június 13., hétfő

"Olyan leszel, mint a megöntözött kert, és mint vízforrás, a melynek vize el nem fogy." (Ézs. 58,11b)

Miért? Milyen vagyok? Sokszor fáradt, türelmetlen, aggódó. Ez pedig nem, hogy gyönyörködtetné, mint egy megöntözött, élettel teli kert a velem és mellettem élőket, hanem elszomorítja, lelombozza őket. Nem, hogy felüdítené őket a velem való együtt-lét, hanem eltikkadnak a figyelem, az igazi, mély, tartalmas, bátorító jelenlétem hiánya miatt. Olyan leszel! Jó tudni, hogy Isten mássá akar és tud tenni. Nagyszerű ígéret a mai napra, erre a hétre, életem napjaira nézve. Nem én változok, hanem Ő változtat olyanná, amilyenné valóban szeretnék lenni. Olyan leszek? Lehetek élettel és reménnyel teli, türelmes, derűt vivő és boldogságot adó? Lehetek, mert Istennek, Istennel semmi sem lehetetlen. Van előzménye ennek az ígéretnek: "kiáltasz, és az Úr meghallgat, jajgatsz, és ő azt mondja: Íme, itt vagyok." (Ézs. 58,9) Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése