2016. július 28., csütörtök

"Mint Istennek szent és szeretett választottai, öltsetek magatokra könyörületes szívet, jóságot, alázatot, szelídséget, türelmet." (Kol. 3,12)

     Akár minden nap feltevődhet a kérdés: ki is vagyok én valójában? De még ha nem is fogalmazódik meg kérdés formájában, gondolkodásunk és cselekedeteink megmutatják, kik vagyunk. Szülő vagyok, gyermek vagyok, munkás, szerelmes, boldog, elfoglalt, ideges, türelmetlen vagyok... És ez akár mind egyszerre is lehetek. Azt mondjuk, hogy nem árt az embernek reggelente a tükörbe nézni. Végképp hasznos lenne, ha ilyenkor ezt tudnánk mondani magunknak: "én Istennek szent és szeretett választottja vagyok". Ettől nem válunk azonnal szentté, de már a gondolatainkat célirányba rendezzük,  ami segít előhívni a könyörületet, jóságot, alázatot, szelídséget, türelmet. Még épp időben a mai napra. Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése