2013. október 10., csütörtök

"Jézus így válaszolt Pilátusnak: "Én azért születtem, és azért jöttem a világba, hogy bizonyságot tegyek az igazságról: mindenki aki az igazságból való, hallgat az én szavamra."(Jn. 18,37b)

     Amikor elérkezik az egyén életébe az eszmélés időszaka, akkor ilyen kérdéseket tesz fel önmagának: Miért születtem? Mi dolgom a világon? Hogyan és merre tovább? Célok, ideák, eszmék és tévutak csábítgatnak az önazonosság megtalálása közben, de sokszor azt is érzi az ember, hogy ezek a kérdések csupán az idő és a tapasztalat hátterében válnak szelíd belső kereséseinkké.
    Az Úr Jézus tudatában volt küldetésének. Az Ő eljövetelének értelmét és célját  azonban nem az egyéni öncélúság és annak kérdései, hanem a mennyei igazság és az abból kiáradó féltő, üdvözítő mennyei szeretet hirdetése és felvállalása töltötte ki. 
Ő számunkra bizonyságot tett a teljes igazságról és nekünk pedig nincs más dolgunk, mint hallgatni az Ő szavára. Az Ő szava (igéje) igazság.  Ámen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése