2014. április 7., hétfő

"Nem ti választottatok engem, hanem én választottalak titeket, és én rendeltelek titeket, hogy ti elmenjetek és gyümölcsöt teremjetek, és a ti gyümölcsötök megmaradjon." (Jn. 15,16)

Milyen büszkén tudjuk mondani, hogy én választottam feleséget, iskolát, autót, házat, hivatást. Az eredmény, amelyet elértem az én eredményem, a terv, ami megvalósult az én kitartásomnak a jutalma. A bő gyümölcstermés nekem köszönhető. Ezek vagyunk mi legtöbbször. Olyan a világlátásunk, mint a mai reggel: ködös. Jézus azonban azon igyekszik, hogy nekünk is visszaadja a tiszta látást. Minden ami az enyém, minden amit elértem, minden ami megvalósult, annak az eredménye, hogy Ő úgy akarta. Ha ezt már látjuk, akkor látni fogjuk, megannyi kudarcunkat, tévedésünket is, amelyekben azért volt részünk, mert elbizakodottak és nagyravágyóak voltunk. Ezek vagyunk mi, magunktól, de ha krisztusi kiválasztottságunk teljes tudatában cselekszünk, az ő rendelése nyomán járunk, akkor gyümölcse lesz munkánknak és e gyümölcsök megmaradnak mások javára és Isten dicsőségére. Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése