2014. július 6., vasárnap

"Isten ad mindenkinek életet, leheletet és mindent." (ACs.17,25)

     Olyan természetes, hogy felébredtem. Felkelt a nap, madárcsicsergés szűrődik be az ablakon, lélegzem, és készen állok fogadni mindazt, amit ez az új nap hoz nekem. És mindezért nem kellett az éjjel aggódnom, fáradnom, rendelkeznem. Kaptam, kaptuk mindannyian gondviselő Atyánktól. Hála legyen érte ma különösen, hiszen biztosan van mulasztásunk, bepótolni valónk az Istennel való beszélgetésben. De ma nem kell többségünknek lótni-futni, a perceket zsugorian beosztani. Vagy ha mégis, biztosan mindennél jobban megéri pár percet, órácskát Istennel tölteni. Házának ajtaja nyitva áll, kezei áldással telve. Életem, leheletem és mindenem legyen hát ma az Úrnak szentelt. Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése