2014. december 10., szerda


"Így szól az Úr...: Meghallgattam imádságodat, láttam a te könnyhullatásidat, íme én meggyógyítlak téged." (2Kir. 20,5)


Az ószövetségi nép életében is meghatározó egy motívum: Én vagyok a te gyógyítód! Milyen tragédia, hogy miközben Ezékiás király rendbe teszi az országot, és győzelemre vezeti a népet, éppen ő betegszik meg halálosan. Fontos látni, hogy nem adja fel. Keserves sírással keresi a gyógyító Istent. És megtalálja.
Az Újszövetség népe sem lehet reménység nélkül. Jézus így szól: Én vagyok, ne féljetek. A gyógyulásunk titka éppen a nagypénteki kereszt. Filep az etióp idegennek magyarázza azt, amit rég megírtak: az Ő sebeivel gyógyultunk meg.
Adventi imádság és adventi könnyek. Fentről érkezik a szabadítás. Hallja az imádságodat, és bízhatsz benne, mert ismeri könnyeidet. Gyógyulj meg az Ő szeretete által. Ámen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése