2015. március 13., péntek

"Uram, ha előtted kedvet találtam, kérlek járjon az Úr velünk." (2Móz. 34,9a)

Az anyag parányi része az atom. Annyira kicsi, hogy szabad szemmel nem is látható. Mégis, ha külső beavatkozás történik, akkor hatalmas erővel bír, hisz az atommaghasadás során hatalmas erejű energia szabadul fel. Az az ember, aki tudja helyét e világban alázattal ismeri el porszem mivoltát. Semmi vagyok. Alkotó része vagyok az emberiségnek, magyar népemnek, a keresztyénségnek, gyülekezetemnek, családomnak, de mit tehetnék én, hogy változtassak a boldogtalanságon, a félelmeken, a reménytelenségen? Magamtól képtelen vagyok. Ha azonban Isten beavatkozik az életembe és felismerteti velem, hogy szét kell osszam magam azok között, akik közé rendelt az Úr, akkor hatalmas dolgok történhetnek általam. Ha átadom magam Istennek és kedves eszközévé válok, ez másokra is kihat. Velünk és közöttünk lesz az Úr. Így van elrejtve kicsinységünkben nagyságunk. Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése