2018. március 22., csütörtök

Jézus mondja: "Ha valaki nekem szolgál, engem kövessen; és ahol én vagyok, ott lesz az én szolgám is." (Jn. 12,26) 

Manapság nem újdonság, hogy az embereknek két munkahelyük legyen. Csak aki próbálta vagy ebben él, az tudja milyen nehéz helytállni egy ilyen helyzetben. Feladatok és időpontok egyeztetése, a hozzá való erő, és sorolhatnám. Miért kell ennek így lennie? Leginkább az a válasz, hogy rákényszerít az élet. Sokszor a keresztyén ember, aki Jézus követésére szánta el magát, szintén az életre, az életkörülményekre hivatkozva, más utasításoknak, kéréseknek, parancsoknak is enged a krisztusiak mellett vagy azok ellenében. Jézus azonban világossá teszi, hogy aki így tesz, az nem számíthat arra, hogy ott lesz, ahol Ő van. Ez az ígéret  ma millióknak semmit nem jelent. Vannak, akik hazardíroznak, és kétfelé vagy többfelé sántikálnak. De vagyunk, akik számára ez az ígéret kijózanító és erőt adó, hogy egyedül csak Krisztus szavát kövessük. Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése