2024. április 10., szerda

„Mert én, az Úr vagyok a te Istened, Izráel Szentje, a te szabadítód!” (Ézs 43,3a)

Gyermekkoromban csodálattal néztem a szabadulóművészeket, akik önként vállalták a veszélyes élethelyzeteket, hogy megmutassák szabadulóképességüket. Később már istentkísértésnek tartottam és most is így látom. Ugyanis az életünk során néha rossz döntéseink miatt, néha vétlenül kerülünk olyan szorult vagy életveszélyes helyzetekbe, amelyekből emberi képességek által kijutni nem tudunk. A mai ígéret is arra mutat rá, hogy az Úr tudja, látja, hogy neki szabadítóként is be kell mutatkoznia választott népének. A kis betűs szabadító arra mutat rá, hogy itt nem a név, hanem maga a cselekvés a hangsúlyos. A leglehetetlenebb élethelyzetekből is képes kimenteni övéit az Úr, hiszen ez ígéret előtt azt mondja: "Ha vízen kelsz át, én veled vagyok, és ha folyókon, azok nem sodornak el. Ha tűzben jársz, nem perzselődsz meg, a láng nem éget meg téged." (2. vers) Választottaidnak Uram, ma is szükségük van a te szabadításodra. Kérünk cselekedj érettük! Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése