2014. január 5., vasárnap

"Isten megsegít engem, az Úr megtartja életemet." (Zsolt. 54,6)
     
     "Segíts magadon, Isten is megsegít" - ki ne ismerné ferde világunk ferde üzenetét, mely úgy van tálalva, mintha mély, bibliai bölcsesség szólalna meg benne, pedig csak a magára maradt ember  istentelen próbálkozásait hivatott igazolni. Mintha Münchausen báró és Háry János lennének követendő példaképei az emberiségnek. "Isten megsegít engem". Nincs előfeltétele ennek a kijelentésnek. Nem kell uniós szabvány szerint x% önrészt előteremteni az áldás lehívásához. Nem azért segít Isten, mert már felmutattam valamit. Nem azért, mintha bárki és bármi lennék, mert szép vagyok, vagy erős vagyok, hanem mert ő így akarja. Mert szeret. Számomra értelmetlenül és érthetetlenül. Legyen áldott érte! Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése