2015. január 19., hétfő

"Kegyelmezz Uram, mert elcsüggedtem, gyógyíts meg Uram...! Lelkem is csupa reszketés." (Zsolt. 6,3-4a)


     Tegnap olvastam egy internetes oldalon, hogy a mai nap az év legdepresszívebb napja. Hogy mitől, arra nem jöttem rá csak most, amikor elolvastam a napi igét. Adva van a hétfő reggel, itt éppen bőséggel és egyenletesen szakadó esővel, hozzáadva sokak számára korunk divatérzése, a depresszió. "Elcsüggedtem", mondja a zsoltáros, mert még nem ismeri a modern kifejezést. "Kegyelmezz Uram..." mondja mellé, mert nem hallott még pszichoterápiáról. Ellenben tudja, hogy minden lelki baj a forrástól való elszakadásból származik. Ezért nem segítséget, erőt, bátorítást kér, hanem kegyelmet. Hiszem, hogy el is nyeri ingyen. A modern ember pedig marad a nyavalygásával, mert Isten nélkül nincs hova visszacsatolni. Ismét itt egy hétfő reggel. Áldott, kegyelmi idő. Éljünk vele! Ámen.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm a mindennapi szót, ami olyan szamomra mint a mindennapi falat kenyer. Az Ur áldása kisérjen mindannyiunkat.

    VálaszTörlés