2019. szeptember 4., szerda

"Amiket hallottunk és tudunk, mert őseink elbeszélték nekünk, nem titkoljuk el fiaink elől." (Zsolt 78,3-4) 

Sajnálkozás helyett, hogy fogynak a hitvalló keresztyének, jobb ha magunkévá tesszük a mai üzenetet. Anyai nagyapámtól sokszor hallottam, hogy amikor összeházasodtak nagymamámmal, kaptak egy üres telket, amelyre házat építettek földműves munkából, mellette pedig négy gyermeket neveltek. Halottam és tudtam, hittem, hogy ez így történt. Azt is hallottam tőle, hogy ez csak Isten segítségével sikerülhetett. Ezt is elhittem. Sokszor eszembe jut ez a hitvallás és erőt ad a nehézségek idején. Ha hitvalló gyermekeket akarunk nevelni, akik ugyanúgy, mint mi, Istenbe vetett hittel élhetnek és küzdhetnek majd, nem hallgathatjuk el az Úr nagy tetteit, amelyeket velünk tett. Úgy tűnik, hogy hitvallás a hitvallásból születik, a mi Urunk Szentlelkének munkája által. Tegyünk ma is azért, hogy gyermekeink hallják és tudják, hogy van Istenünk! A hitet majd Krisztus munkálja. Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése